tirsdag 17. februar 2015

DT Wild Orchid Crafts - Nyt Livet

Jeg tok utfordringen hos Stempelglede og dekorerte
 denne hjerteboksen både utvendig og inni.
 
 
Alt av blomster, bling og due finner du i nettbutikken hos Wild Orchid Crafts.
Du kan lese mer om utfordringen HER.
 
 
Først har jeg limt på mønsterpapir fra UHK Gallery.
Deretter har jeg malt hele boksen med hvit gesso og crackle paint.

 
Inni boksen har jeg stemplet med tekststempel fra Stempelglede.
 
 
Jeg har pyntet med perlebånd, blomster og en due.
Blomstene har fått et snev av "frost" over seg.

 
Jeg har brukt:
Wild Orchid Crafts: Blomster, bling, due og pynte-bær.
Stempelglede: Tekst-stempel.
Ellers: Gesso, crackle paint, "frost", perle- og silkebånd.
 
 
Jeg legger denne til utfordringen hos:
 
 
 
Ha en fin kveld!
  

7 kommentarer:

  1. Kjempefin! Like flott inni som utenpå! Klem ;)

    SvarSlett
  2. super smuk æske og så flot dekoreret
    knus Pia

    SvarSlett
  3. Så utrolig lekker, Randi!! Rett og slett nydelig! Tusen takk for at du deltar i utfordringen! Vil du legge det ut i mappen på Pinterest selv: https://www.pinterest.com/stempelglede/stempelglede-paper-arts-and-crafts-group-board/ eller skal jeg gjøre det?

    SvarSlett
  4. Nydelig, du er fantastisk flink.

    SvarSlett
  5. Mycket fin ask! Gillar alla dina alster!

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-