tirsdag 26. januar 2016

DT Wild Orchid Crafts - Gratulasjons-kort

I dag har jeg "børstet støv" av noen dies fra Spellbinders.....


Jeg har pyntet med blomster, pyntebær, halvperler og perlebånd fra Wild Orchid Crafts.
Du kan se flere bilder HER, samt produktliste.


Inni kortet har jeg laget en lomme med plass for et skrivefelt som kan tas ut.
Rundt kantene har jeg stemplet med stempel fra Stempelglede. 


Jeg har festet bånd og en diamantsirkel på skrivefeltet for lettere å få det opp av lommen.


Utstyrsliste:
Wild Orchid Crafts: Blomster, pyntebær, bånd, diamantsirkel, bling, perlebånd og halvperler.
Stempel fra North Star Stamps og Stempelglede
Mønsterpapir fra Maja Design.
Dies fra Spellbinders og Sizzix.


Takk for titten! 


5 kommentarer:

  1. Dette var et kort med vakker design! Nydelig den kanten og blomstene, selvfølgelig ! Klem ;)

    SvarSlett
  2. Aldeles nydelig kort!
    Så elegant med den kant-die'en :)

    SvarSlett
  3. Det var aldeles nydelig.
    Klem Anita

    SvarSlett
  4. så nydelig kort, utrolig fine detaljer ♥

    SvarSlett
  5. Hvor er det et sødt og fint kort!

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-