tirsdag 31. mars 2015

DT Wild Orchid Crafts - Kort

Jeg har laget et kort i "påske-gult".
 
 
Jeg har brukt blomster fra Wild Orchid Crafts.
 
 
Dette er et lag på lag, med kartong, mønsterpapir og blonder.
Bak blomstene har jeg pyntet med en fjær.
 
 
Jeg har malt lagene med gesso. Også blomstene har fått litt maling på seg.
 
 
Produkter:
Wild Orchid Crafts: Blomster.
Joy!Crafts: Tekststempel.
Ellers: Mønsterpapir fra Maja Design, perler, blonder og motiv fra nett.
 
 
Jeg legger denne til utfordringen hos:


Ha en fin dag!

6 kommentarer:

  1. Så nydelig kort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  2. Flott kort du har lagd, takk for at du er med i vår utfordring hos Scrappiness

    SvarSlett
  3. Nydelig kort du har laget, og elsker den måten du har plassert blomstene. Takk for at du ble med på utfordringen vår hos Scrappiness, klemm DT Jorunn

    SvarSlett
  4. Alldeles nydelig og lekkert kort!

    Takk for at du deltar i mars-utfordringen hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  5. Nydelig kort og flott pyntet. Likte godt det du har gjort med blomstene med litt maling
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no

    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  6. Så nydelig dette kortet var da, Randi :) Bare digger stilen din!! Takk for at du er med på utfordringen vår hos Scrappiness og lykke til :)
    klem, Synnøve

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-