tirsdag 20. mai 2014

DT Joy Crafts - Konfirmasjonseske med kort

Her har jeg laget en konfirmasjonseske, med plass til et kort og gave inni esken.
 
 
Jeg har brukt dies og mønsterpapir fra Joy Crafts.
(Liste finner du lengre ned i blogginnlegget).
 
 
Jeg har brukt konfirmasjonsstempel fra Stempelglede.  
"Gratulerer med dagen!" kommer fra North Star Stamps.
Esken måler 12 x 12 cm, og er 4 cm høy.
 
 
 
Rundt blomstene har jeg festet "blader" som er staset ut med dies fra Joy Crafts.

 
Jeg lagt et kort inni esken slik at det er plass til en personlig hilsen.
Rundt kantene nede i esken har jeg festet perlebånd.
Oppe på lokket har jeg pyntet med en sommerfugl.
Her har jeg staset ut to stykker og limt oppå hverandre.
 
 
På fremsiden av kortet har jeg festet bling og pyntet med blomster.

 
Jeg har festet en silkehempe for å få kortet lettere opp fra esken.
Oppå silkehempen har jeg festet en rondell med bling inni.

 
Dies fra Joy Crafts; Square with french lilies, Vintage Flourishes, Frame Square, og Ovale Frame.
Stempel fra Joy Crafts; Clear Stamps; Silhuette Birds og Swirls.
Stempel fra Stempelglede: Konfirmasjonsstempel.
Stempel fra North Star Stamps: "Gratulerer med dagen!"
Mønsterpapir fra Joy Crafts; Romance.
Ellers har jeg brukt; Blomster og bling fra WOC. Bazzill-kartong, perlebånd og Stickles.

 
Jeg legger denne til utfordringen hos:
 
 
Ha en fin kveld!
 

5 kommentarer:

  1. Super flot kort og æske her Randi, super flot lavet med masser af fine detaljer overalt.

    SvarSlett
  2. Nydelige eske og matchene kort,klem bente:)

    SvarSlett
  3. Fantastisk flott eske. Tusen takk for at du bidrar i Korthobby's Utfordringsblogg :)
    Hilsen fra May Grethe

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-