fredag 6. desember 2013

Veskekort med sjokolade inni

Jeg har laget et veskekort med en liten eske inni som er fylt med sjokolade.
 
 
Jeg har brukt stempel fra Vilda Stamps og North Star Stamps.
Mønsterpapiret finner du hos UHK Gallery.
Blad-dies fra Marianne Design.
 
 
Rundt kantene på skrivefeltet og stempelteksten har jeg svertet med Creamy Brown. Stempelteksten er stemplet med brunt og embosset med Clear embossing-pulver.
Jeg har staset ut med Spellbindersrammer.
Vesken er pyntet likt på begge sider.

 
Oppe på esken har jeg pyntet med utstaset dies fra Memory Box og festet på litt bling.

 
Inne i esken er det plass til litt sjokolade.

 
Vesken holdes lukket med skjulte magneter som er festet oppe, bak mønsterpapiret.
Jeg har og så brukt: Stickles; Golden Rod og Star Dust, Bazzill-kartong, blomster, diverse Ink-farger og mange forskjellige Spellbinders-rammer.

 
 
Jeg legger denne til utfordringen hos:
 
 
 
God helg!

 

4 kommentarer:

  1. Veldig fint! Morsomt med eske med sjokolade inni :) Ønsker deg en fin førjulstid!! Hilsen Serine

    SvarSlett
  2. Waw this looks so very gorgeous Randi! The colours are beautiful. hugs! MOjca

    SvarSlett
  3. so lovely! Thanks for joining us at cards and more!
    Hugs,Beate

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-