torsdag 10. januar 2013

Gjeste DT Studio75 - Tag

Enda en tag.....


Jeg har brukt mønsterpapir fra Studio75.pl
Tekststempelet finner du i nettbutikken hos North Star Stamps.


Denne måler 14,5 x 8,5 cm.


Jeg er ikke effektiv for tiden, prøver å få gjort ferdig ting som ligger halvferdige.
 (Det er rikelig å ta av.....).


Av utstyr har jeg brukt:
-Mønsterpapir fra Studio75.pl
-Tekststempel fra North Star Stamps
-Blomster fra WOC
-Dies fra Magnolia
Ellers: Spellbindersrammer, Stickles; Golden Rod og Star Dust, Crackle paint og charms fra Storryteller.


Ha en fin dag!


11 kommentarer:

  1. Ciao...
    La tua tag e' meravigliosa come meravigliosi sono tutti i tuoi lavori. In particolar modo le tue scatole sono bellissime...
    a presto Ada

    SvarSlett
  2. WOW.....another gorgeous tag! Outstanding job.....love the glitter and all the stunning flowers! I'm a huge fan of tag cards and this is truly exceptional!

    SvarSlett
  3. En nydelig tag:)
    Ønsker deg en fin kveld:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  4. This is so pretty, I love the roses and the sparkle.

    SvarSlett
  5. Såååå smukt!!! som altid :)

    Knus Jytte :)

    SvarSlett
  6. En stund siden jeg var her. Disse tag'ene er så fine. Ble inspirert til å prøve meg på en slik. Du er bare flink. Liker så godt det du lager.

    SvarSlett
  7. Nydelig tag, lekkert pyntet :)

    SvarSlett
  8. For en nydelig tag, liker spesielt godt måten du bruker glitter på prosjektene dine og de nydelig oppsatsene med blomster. Har du en mal/tutorial på hvordan man kan gjøre det hvor det ser pent ut? Jeg prøver men fantasien strekker ikke til akkurat der og det blir aldri som jeg vil. Hva er tipsene til å sette det sammen også, det strever jeg mest med, hehe ;) Ha en God Helg til deg og dine, gleder meg til å se mer av det du lager og håper det er greit at jeg legger deg til på bloggen min under blogger til inspirasjon :)

    SvarSlett
  9. Tjusig tag och tänkvärd text!

    Ha en God Helg!

    Kram Anita

    SvarSlett
  10. Åh.. Nydelig Tag.. Super Lekkert lag på lag og med glitter å greier.. Vakkert.. Nydelig tekst også.. Og herlig med alt dette krøllete og Herlige båndet!. :o)

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-