fredag 30. november 2012

Vin-tag - studio75.pl

Jeg har laget en vin tag for å henge på en vinflaske.


Mønsterpapiret finner du hos studio75.pl
 Mønsterpapiret er fra serien summer & latte.


Bak motvet har jeg festet en tag.
Jeg har brukt stempel fra Vilda Stamps.




Motivstempelet er fra Magnolia, og malt med Distress Ink.


På baksiden har jeg laget plass for å skrive en personlig hilsen.
Rundt kanten for skrivefeltet har jeg også brukt stempel fra Vilda Stamps.


Ellers så har jeg brukt:
Spellbindersrammer, MS-puncher, dies fra Memorybox og Cheery Lynn, Stickles og blomster fra forskjellige produsenter. En charms fra studio75.pl er festet sammen med blomstene.


Jeg legger denne til utfordringen hos:




God helg!


9 kommentarer:

  1. Oh Randi! This is adorable :)
    Thanks so much for joining us at MDUC this week,
    Hugs Kyliex

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Åhh!!!
    Så otroligt vackert det blev Randi.
    Fina färger och vackert dekorerat.
    Fint med platsen för din hälsning på.
    Och motivet är så sött som du valde.
    Jag önskar dig lycka till.
    Tusen tack för att du ville vara med oss i veckans utmaning hos MDUC.
    Kramar Camilla

    SvarSlett
  4. This is absolutely gorgeous. I love everything about it. Your colouring is fab and the ribbon is so pretty.

    SvarSlett
  5. A most beautiful work of art....superb coloring of this sweet Tilda!

    SvarSlett
  6. This is just gorgeous - a gift in itself!
    Thanx so much for playing along with us this week at MDUC
    xXx

    SvarSlett
  7. Såå fiin! Du er kjempeflink til å fargelegge. :)

    SvarSlett
  8. So beautiful,I love the image and the colours.
    So gorgeous papers.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-