fredag 10. august 2012

UTFORDRING HOS NORTH STAR STAMPS

Da er det en ny utfordring hos North Star Stamps:
BARN/BURSDAG.


Du kan lese mer om utfordringen HER.


Jeg har laget to små esker til til et tvillingpar.


Inni esken har jeg stemplet med stempel fra North Star Stamps.


På lokket har jeg skrevet navn ut på PC og satt inn i ramme.
Blomstene har fått maling og Star Dust over seg.


Til føtter har jeg brukt sølvfargede dekorkuler.
Jeg har brukt rikelig med perlebånd. Disse er festet med limpistol.


Jeg har stemplet ed brunt blekk og embosset med clear embossingpulver.


Jeg legger disse til utfordringen hos:


GOD HELG!

17 kommentarer:

  1. Wauw!! Jeg er fuld af beundring over dine smukke kreationer. Især dine fine æsker og disse er også bare SÅ yndige. Farver og pynt er bare helt fantastisk!!

    Rigtig god helg - og 1000 tak for altid skøn inspiration her på din blog.

    SvarSlett
  2. Ohhh wowww,This is so wonderful box,s.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  3. WAUW this is sooooooooooo gorgeous Randi, you´ve just outdone yourself here again. Sooooo stunning work hun.

    SvarSlett
  4. Helt underbara askar! Så välgjorda och helt magiska :)
    Kramis

    SvarSlett
  5. 2 flotte skrin, til to heldige jenter:)
    Ønsker deg en god natt:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  6. Nydelige, søte og lekre små esker :)
    god helg, klem :)

    SvarSlett
  7. Disse er jo bare helt nydelige!!! klem, Elizabeth:)

    SvarSlett
  8. aww waue super fine æsker, ihh jeg må låne digtet dit så sødt det er.

    SvarSlett
  9. Beautiful box :) Thanks for joining us at Papertake weekly - Jane x

    SvarSlett
  10. WOW! these are so beautiful!
    Thanks for playing with the Diva's this weeks 'Female' challenge
    Hugs Laurie xx

    SvarSlett
  11. Så flotte bokser :) Takk for at du deltar i Ett trykks utfordring ♥

    SvarSlett
  12. His impressive work I love everyone.
    A great week for you.

    SvarSlett
  13. What a pretty box - thank you for joining in with Papertake Weekly, Mary G x

    SvarSlett
  14. Hi Randi,
    These look gorgeous. What a lovely idea. I love all the pearls. Thanks for joining us at Divas By Design this week.
    Hugs,
    Andie xx

    SvarSlett
  15. Vannvittig flott bokser...
    Ingen lager de som deg...

    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  16. Wow!!! Sååå nydelige bokser du har laget og så fin blogg du har:)) Her må jeg innom oftere!
    klem

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-