tirsdag 15. juni 2010

ESKE MED GODIS

Her har jeg lagd en eske med håndtak. Jeg lot meg inspirere av Mayas flotte eske. Tusen takk Maya!!!
Denne esken måler 14 x 10 cm og er 4 cm høy.

Jeg har laget en lukke-mekanisme med magneter på begge sider. Lokkene åpnes så med "knotter" fra Tim Holtz.

Håndtaket er festet med brads. (Det var sølvkant rundt disse bradsene, men jeg tok litt stickls; Gold Rod rundt slik at de ble gullfarget).

"Takk" er klistermerke-bokstaver. Har festet disse på utstaset sirkel fra Spellbinders.

Har pyntet esken med blomster, pins, rondeller og halvperler.

Jeg har brukt: Blomster fra diverse produsenter. Spellbinders-ramme. Ranger Stickles; Gold Rod og Star Dust. Brads. Pins. Halvperler. Mønsterpapir fra DaisyD. Bazzill og stiv kartong. Ink. "Knotter" fra Tim Holtz. Bokstaver fra MM.
mnbcnmbcm
HA EN FIN KVELD!






13 kommentarer:

  1. Du store min....... noe så flott og så smart.
    Nå fikk jeg lyst til å lage en sånn også.... går det an å forlenge døgnet med noen timer tro.....
    Ha en fin kveld, klem :)

    SvarSlett
  2. Denne var utrolig nydelig!! Flink du er!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  3. WOW, noe så utrolig flott.
    Du er så flink.
    Likte veldig godt fargen, og pyntingen.
    Helt nydelig..
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  4. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, den var lekker du. :) Minner meg om bestemors syskrin. Nydelig farge og så lekkert pyntet. Du er så oppfinsom.:)

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  5. Åh, denne var flott! Du er bare såå rå med esker altså! Det må da ha tatt en god stund å lage denne. Og blomstene var nydelig dandert.
    Klem

    SvarSlett
  6. Oi, den var skikkelig fin.

    SvarSlett
  7. Aldeles nydelig, Randi!! Du er en mester på esker!!! Kjempefin når man kan åpne den i "begge ender"!!

    Klem Hege :-)

    SvarSlett
  8. For en utrolig flott eske atter en gang Randi!!!
    Helt herlige farger, pynt og design! Lekkert!

    Klem Laila.

    SvarSlett
  9. Nydelig godis eske :-)Herlige farger og flott pynting :-)

    SvarSlett
  10. Virkelig lekker! Helt nydelig dekorert, som vanlig:)Virkelig en fornøyelse å titte inn til deg!

    Klem,
    Hanne

    SvarSlett
  11. Utrolig stilig eske. Artig med en litt annen type, denne var jo ikke sukkersøt men guri så stilig allikevel. Digget papiret og hanken!

    Ha en flott sommerdag!
    Klem Kari

    SvarSlett
  12. Wow, denne var aldeles nydelig! Flink du:)

    Ha en fin dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  13. Ny flott eske igjen fra deg. Disse eskene du lager er jo bare så flotte. Har nå endelig fått laget ei som jeg fikk lagt ut på bloggen min i dag.
    Takk for inspirasjon som jeg ofte finner hos deg.
    Ha en fin onsdagskveld.
    Klem fra Venke

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-